Subject: FW: LC0856 Vanakubja, Pihali küla, Kohila vald
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 11:38:47 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, July 29, 2024 8:39 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC0856 Vanakubja, Pihali küla, Kohila vald

Hommik Elliko!

Loodan, et puhkus kulges mõnusalt ja meeleolukalt 😊!

Edastan korrektuuridega  projektdokumentatsiooni. IKÕ plaanil on alajaaam 
olemas, lihtsalt tingmärkides teda pole (nüüd on).

Ligipääs alajaama teenindamiseks on jah läbi olemasoleva mahasõidu.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, July 28, 2024 10:08 PM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC0856 Vanakubja, Pihali küla, Kohila vald

Tere Sander

Olen puhkuselt tagasi ja sain nüüd Sinu lahendusse süveneda 😊

Mul tekkisid mõned tähelepanekud ning küsimused Sinu projektile:

1.	Palun kirjelda, kust hakkab toimuma projekteeritavale alajaamale 
juurdepääs, olemasoleva mahasõidu kaudu?

2.	Palun anna alajaama kaugus sõidutee äärest mõõdetuna.
3.	IKÕ plaanil ei ole sa näidanud alajaama? Kuigi sellele maakasutuslepingut 
ei sõlmita, jääb see ikkagi riigitee kaitsevööndisse, palun näita ka IKÕ 
plaanil.
4.	Tingmärkides alajaam puudub?

Palun korrigeeri ja edasta mulle digitaalselt allkirjastatud projekt uuesti 
kooskõlastamiseks.

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 8, 2024 2:31 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC0856 Vanakubja, Pihali küla, Kohila vald

Tere Elliko!

Oleks vaja ühele projektile Transpordiameti kooskõlastust.

Ristume kinnisel meetodil 20103 Pihali-Adila-Rabivere teega. Taotlused, 
projekti joonised jms lisatud manusesse.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.